Ornament

Dobro došli u

ProCredit Banku

Header Image
Misija
Menadžment
ProCredit grupa
Poslovanje
Mission Image
Naša misija
ProCredit Banka je razvojno orijentisana komercijalna banka koja pruža sveobuhvatne visokokvalitetne usluge malim i srednjim preduzećima, kao i fizičkim licima koja su usmjerena na štednju i žele koristiti digitalne kanale u poslovanju s bankom.
Naša strategija je osigurati dostupnost bankarskih usluga ne samo poslovnim subjektima, već i građanima, uz personalizirani pristup i visoke stepene profesionalizma.
U poslovanju se pridržavamo ključnih principa: transparentna komunikacija s klijentima, savjetovanje i odgovorno finansiranje, smanjenje našeg ekološkog otiska te pružanje usluga zasnovanih na razumijevanju specifičnih potreba klijenata i temeljitoj finansijskoj analizi.
Fokusiramo se na mala i srednja preduzeća jer vjerujemo da ovaj sektor pokreće nova radna mjesta i doprinosi privrednom razvoju. Fizičkim licima nudimo jednostavne i pristupačne štedne i digitalne bankarske usluge, a kroz finansijsku edukaciju promovišemo kulturu štednje i odgovornog upravljanja finansijama.
Naši dioničari daju prednost dugoročnom razvoju ispred kratkoročnim profitom. Značajno ulažemo u edukaciju i razvoj zaposlenih kako bismo osigurali pozitivno radno okruženje i pružili vrhunsku uslugu klijentima.
Poslovna etika
Naša misija u ProCredit grupaciji je postavljanje novih standarda u financijskom sektoru.
Želimo se istaknuti ne samo po kvaliteti usluga koje pružamo, već i po visokom nivou poslovne etike. Naše ključne korporativne vrijednosti su temelj svega što radimo i vode nas u svakom koraku.
Corporate Values
Transparentnost
Pružamo jasne i transparentne informacije našim klijentima, javnosti i zaposlenicima. Na primjer, pazimo da naši klijenti u potpunosti razumiju uvjete ugovora koje potpisuju s nama. Također se zalažemo za finansijsku edukaciju kako bismo povećali svijest o rizicima nejasnih finansijskih ponuda.
Kultura otvorene komunikacije
Njegujemo otvorenu, fer i konstruktivnu komunikaciju među zaposlenicima. Sukobe rješavamo profesionalno, uz zajednički rad na pronalaženju rješenja.
Društvena odgovornost i tolerancija
Klijentima pružamo pouzdane i odgovorne savjete. Prije odobravanja kredita, procjenjujemo njihovu finansijsku situaciju kako bismo izbjegli prezaduženost i ponudili prave usluge. Postupamo s poštovanjem prema svim klijentima i zaposlenicima, bez obzira na porijeklo, boju kože, spol, jezik ili vjeru.
Također, kreditne zahtjeve procjenjujemo u skladu s našim etičkim principima. Ne odobravamo kredite onima koji koriste nesigurne ili moralno neprihvatljive prakse, poput iskorištavanja djece.
Visoki profesionalni standardi
Naši zaposlenici preuzimaju odgovornost za kvalitet svog rada i neprestano rade na profesionalnom razvoju.
Lični integritet i posvećenost
Od svih zaposlenih u ProCredit grupi u svakom trenutku se očekuje potpuna iskrenost, a svako kršenje ovog principa rješava se brzo i odlučno. Ovi principi predstavljaju osnovu naše korporativne kulture i aktivno se primjenjuju u našem svakodnevnom poslovanju. Oni su navedeni i u Kodeksu ponašanja naše banke, koji principe ProCredit grupe prevodi u praktične smjernice za sve naše zaposlene.
Kompletan tekst našeg Kodeksa ponašanja možete preuzeti ovdje
Sistem razotkrivanja (whistleblowing)

ProCredit grupacija se zalaže za održavanje visokih etičkih standarda u poslovanju, uključujući odgovoran odnos prema okolišu i društvenoj zajednici.

Cilj nam je poticati otvorenu komunikaciju temeljenu na etičkim principima i stvarati radnu atmosferu gdje je iskrenost standard.

Whistleblowing

Pored toga, imamo sistem za anonimno prijavljivanje (whistleblowing) kako bi svi imali siguran način izražavanja zabrinutosti. Zaposlenici, klijenti i partneri imaju odgovornost prijaviti svako nezakonito ili neetičko ponašanje.

Ukoliko imate informacije o kriminalnim radnjama, kršenju internih politika ili važećih zakona, slobodno nas kontaktirajte na: whistleblowing@procreditbank.ba

Sve prijave će biti temeljito i po jednakim standardima procesuirane.