Postupak otvaranja računa je izuzetno brz i jednostavan, uz našu stalnu stručnu podršku i savjete
Ispunite zahtjev i pošaljite online sa
potrebnom dokumentacijom
Banka
priprema otvaranje računa
Potpisivanje dokumentacije u
poslovnici i aktiviranje računa
U nastavku je navedena sva osnovna dokumentacija potrebna za otvaranje računa.
Jednostavno i brzo otvaranje računa u banci, bez redova, bez čekanja.
Ovdje ćete pronaći detaljan opis procesa registracije kompanije (obrta ili d.o.o.).
Finansijski proizvodi koji se nude klijentima su podijeljeni u tri grupe:
1. Kratkoročni krediti
2. Dugoročni krediti
3. Dokumentarno poslovanje (garancije i akreditivi)
Kratkoročni krediti se odobravaju za finansiranje tekuće proizvodnje u cilju održavanja kontinuiteta proizvodnog i uslužnog procesa kao što su: nabavka repromaterijala, finansiranje sezonske proizvodnje, finansiranje prodaje, izvoza, neusklađenosti priliva i odliva sredstava itd.
Rok i način vraćanja je do jedne godine, a kamatna stopa je fiksna.
Najčešći tipovi kratkročnih kredita su:
• overdraft (dozvoljeno prekoračenje po računu),
• revolving kredit i
• kratkoročni anuitetni kredit.
•Overdraft omogućuje veliku fleksibilnost u poslovanju, odnosno u upravljanju likvidnošću. Namijenjen je firmama koje imaju povremene potrebe za obrtnim sredstvima. Trajanje kredita je do 12 mjeseci, povrat kredita prema mogućnosti klijenta (svaka uplata na transakcijski račun automatski umanjuje saldo kredita).
• Revolving kredit omogućuje klijentu korištenje i vraćanje kreditnih sredstava u skladu sa potrebama poslovanja. Može se koristiti za finansiranje povremenih potreba za dodatnim obrtnim sredstvima, te za povremeno održavanje likvidnosti firme.
• Kratkoročni anuitetni kredit za obrtna sredstva: je finansijski instrument namijenjen očuvanju kratkoročne likvidnosti, te poboljšanju konkurentske pozicije na tržištu. Rok i način vraćanja ovog kredita je 1 godina. Kredit se može koristiti na više načina u ovisnosti od potreba klijenta. Kredit se vraća u jednakim mjesečnim ratama do ugovorenog roka.
S druge strane, dugoročni krediti se odobravaju za finansiranje dugoročnih potreba biznis klijenata. Dugoročni krediti se odobravaju za namjenske investicije, kao što su: investicije za izgradnju ili adaptaciju poslovnih objekata, kupovina stalne imovine, nabavka opreme, pokretanje novih proizvodnih kapaciteta, ulaganje u infrastrukturne projekte, i dr. Te je i sam rok otplate kod dugoročnih kredita duži od 1 godine.
I treća grupa finansijskih proizvoda su dokumentarni proizvodi. Isti se sastoje od garancija i akreditiva.
Našim klijentima koji se bave uvozom robe, ugovaraju avansno plaćanje, učestvuju na tenderima, bave se izvođenjem radova ili imaju obavezu plaćanja indirektnih poreza (uvozno izvoznih dažbina, akciza i sl.) izdajemo garancije po njihovom zahtjevu.
Dok je akreditiv namijenjen pravnim licima, bez obzira na tip registracije, koja se bave uvozno-izvoznim aktivnostima, kao i ostalim preduzećima i licima koja imaju potrebu za ovim instrumentom plaćanja.
Akreditiv kao instrument plaćanja pruža sigurnost svim stranama u poslovima međunarodnog platnog prometa.
Pored standardnih kreditnih i garantnih proizvoda koje smo naveli prethodno, bitno je za napomenuti da ProCredit Banka svojim klijentima nudi i posebne kreditno-garantne fondove kako bismo našim klijentima olakšali pristup finansijskim sredstvima.
Fondovi sa kojima imamo saradnju su:
Garantni Fond Republike Srpske (GFRS 50 i GFRS za obnovljive izvore energije)
Garantni Fond Federacije BiH
Garantna linija DFC Dijaspora
Kreditna linija Svjetske Banke
EBRD kreditna linija - Go Digital u BIH
ProCredit Bank je upravo banka za male privrednike i start-upe obzirom da smo banka koja malim biznisima pristupa savjetodavno, stavlja klijenta u prvi plan i radi na kompletnom obučavanju klijenta od prvog dana poslovanja.
Savjetodavna podrška se ogleda kroz sam pristup prema klijentu, gdje od trenutka otvaranja računa stojimo na raspolaganju klijentu kroz kompletan proces, od prve registracije naloga putem ebankinga, prvog pologa pazara, svih izmjena koje klijent ima u toku poslovanja, pa do procesa kreditiranja.
Sa klijentima smo u redovnom kontaktu, gdje odgovaramo na sve njihove upite, i pomažemo pri rješavanju eventualnih problema.
U samom procesu kreditiranja tu smo za klijenta ne samo sa šturim informacijama o kreditu i uslovima pod kojim taj kredit može realizovati, već sagledamo cjelokupnu specifičnost biznis modela klijenta, te kroz naše dugogodišnje iskustvo pružimo savjet kako da klijent na najbolji mogući način usmjeri svoje finansijsko poslovanje.
Kada se klijent obrati banci za kreidtiranje već kroz prvi razgovor i dostavu par dokumenata klijent dobija konkretne odgovore na svoj upit. Sam proces kreditiranja , od trenutka podnošenja zahtjeva, do krajnje realizacije traje samo par dana.
S druge strane, ProCredit Bank također organizuje i razne vrste obuka putem kooperacija koje imamo sa brojnim Fondacijama i ustanovama koje također rade na razvoju i podršci poduzetništva u BiH.
Konstanto radimo i na umrežavanju poduzetnika, kako bismo im olakšali pristup tržištu, te ostvarili uštede kroz umrežavanje sa dobavljačima i ostvarili veće profite kroz pronalaženje novih kupaca.
ProCredit Banka finansira nove mikro i male biznise već nakon 6 mjeseci poslovanja. Nije potrebno čekati godinu dana, ili dvije, kako biste nam se obratili za finansijsku podršku. To je već prvo olakšanje novim biznisima za pristup kreditnim sredstvima.
Ono što je bitno za napomenuti jeste da banka prilikom odluke o odobrenju kreditnog plasmana uvijek gleda cjelokupnu sliku biznisa.
Fokus se stavlja na sam biznis model klijenta, iskustvo vlasnika i namjenu investicije. Banka ne pristupa svakom biznisu isto, već se svakome pojedinačno prilagođava, u skladu sa njihovim zahtjevima i potrebama.
Svjesni smo da je svaki biznis specifičan, te je i banka u tom pogledu fleksibilna i uzima u obzir sve aspekte poslovanja klijenata.
Klijent, sa svojim potrebama, je uvijek u centru pažnje banke, te samim tim službenici banke uvijek rade ne samo na ponudi kvalitetnih proizvoda, već i na savjetodavnoj ulozi. Kako bi klijenta usmjerili u ispravnom pravcu vezano za njihovo finansijsko poslovanje. I pomogli im u njihovom daljem rastu i razvoju.
Pristupamo svakom klijentu pojedinačno, sagledamo detaljnije stavke biznis modela, njihovu djelatnost, prethodno iskustvo vlasnika, stanje na tržištu, saradnju s kupcima i dobavljačima, poziciju naspram konkurencije, plan same investicije, te dosadašnje ostvarene finansijske rezultate.
Nakon što se sagleda cjelokupna slika, banka donosi odluku o odobrenju kreditnog zahtjeva klijenta.
Dakle, cilj je uvijek odraditi kvalitetnu analizu biznisa, prikupiti sve relevantne informacije od strane klijenta, te sa fokusom na najbolji interest klijenta odgovoriti na kreditni zahtjev.
Obzirom da smo digitalna banka, svojim klijentima smo omogućili različite kanale kako bi olakšali njihovo poslovanje.
Svim klijentima je omogućeno Internet bankarstvo (e-banking) kao i Zona 24/7 za uplate i isplate sredstava, 24 sata bilo koji dan u sedmici.
Dakle klijenti putem e-bankinga imaju kompletnu kontrolu nad svojim finansijama (plaćanje naloga, praćenje izvoda, praćenje uplata) bez dolaska u banku. Sve rade online, putem naše zvanične web stranice, sa svojim ebanking podacima. Nema potrebe za popunjavanjem papirnih naloga, čekanja u redovima i gubljenjem vremena.
Sa tokenom za ebanking klijent može pristupiti svojim računima u bilo koje doba dana, sa bilo koje lokacije i bilo kojeg uređaja. S druge strane, Zona 24/7 klijentima omogućava potpunu slobodu u radu, obzirom da korištenjem bankomata koji se nalaze u Zoni 24/7 klijent ne mora gledati na radno vrijeme poslovnice. Svoja sredstva može položiti 24 sata u dnevno, bilo koji dan u sedmici.
Jako bitno je za napomenuti da su usluge korištenje bankomata u Zoni 24/7 potpuno besplatne. Dakle, osim što ne čekate u redovima kako biste položili pazar, ili podigli sredstva s računa, pri tome ne plaćate nikakvu proviziju.
Proces otvaranja računa je izuzetno jednostavan i brz. Potrebna su ukupno 3 koraka kako biste otvorili račun u ProCredit Banci:
Dostavite popunjen Zahtjev sa pratećom dokumentacijom online
Banka priprema otvaranje računa;
Potpisivanje računa u poslovnici Banke
Dodatno, kompletnu dokumentaciju prihvatamo u kopijama, što znači da klijent ne mora gubiti vrijeme na ovjeravanje dokumentacije, niti trošiti novac na ovjeru.
0800 200 40
Ponedeljak - Petak: 08:00 - 16:30
Od Pon – Pet 8:00 – 16:30h
Mapa Poslovnica